Tytuły rozdziałów
Tytuły rozdziałów i podrozdziałów ponumerowane są cyframi arabskimi. Tytuły rozdziałów piszemy najczęściej wielkimi literami albo większą czcionką (np. 16), a podrozdziałów małymi albo mniejszą czcionką (np. 14).Po tytułach rozdziałów, podrozdziałów, tabel i rysunków w treści pracy nie należy stawiać kropki.
Najczęściej tytuł pierwszego podpunktu, np. 1.1. znajduje się bezpośrednio pod tytułem rozdziału, czyli nie ma treści między tytułem rozdziału a tytułem podpunktu.
Czcionka preferowana 12 lub 13, odstęp 1,5.
Marginesy: lewy 3,5 (w tym 1 cm na oprawę), prawy, górny i dolny – 2,5 cm.
Treść rozdziałów justujemy.
Każdy rozdział pracy rozpoczyna się od nowej strony, natomiast podpunkty podrozdziałów – w ciągłości strony.
Strony pracy numerujemy kolejno cyframi arabskimi (nie numerujemy, ale liczymy, strony tytułowej oraz pierwszych stron rozdziałów, spisów itp.).
Przypisy, bibliografia
Cytując artykuły z czasopisma, materiałów konferencyjnych podaje się inicjały imienia i nazwisko autora, tytuł artykułu, nazwę czasopisma w cudzysłowiu, rok wydania, numer, strona.Przykłady – literatura zwarta:
G. Rosa, A. Smalec: Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2000, s. 76.T. Sztucki: Encyklopedia marketingu. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998, s. 22.
Przykłady – czasopisma:
D. Meinardi: Media PRO bliżej klienta. „Marketing w Praktyce” 2005, nr 12(94), s. 6-8.S. Trzciński: Marketing muzyczny wkracza na scenę. „Brief” 2006, nr 84/9, s. 48.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz